Nog 1 nachtje en dan gaan we - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Anton en Marijke Visser/Vellekoop - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje en dan gaan we - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Anton en Marijke Visser/Vellekoop - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje en dan gaan we

Blijf op de hoogte en volg Anton en Marijke

03 Februari 2018 | Nederland, Castricum

Het bleek dat jullie email adressen er niet goed in stonden, nu hopelijk wel. Morgen om 20.30 vliegen we naar Parijs. Daarna met een nachtvlucht naar Santiago. Ons huis is leeg en schoon, klaar voor onze huisoppas .

• 03 Februari 2018 - 10:36

Loekie:

Ik wens jullie een heel goede reis.
    Gert is morgen ook op de luchthaven in Parijs, jullie reizen net langs elkaar heen.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.

• 03 Februari 2018 - 11:02

René:

Goede reis! En pas nog even de datum van dit blog aan. Zo lijkt het een reis uit een ver verleden

• 03 Februari 2018 - 11:28

Judith Dedden:

Lieve anton en marijke een hele fijne reis , met veel interessante belevenissen en ontmoetingen !! Geniet het saampjes ! We zijn benieuwd naar jullie verhalen ! Liefs wybe en judith

• 03 Februari 2018 - 11:44

Jacqueline:

Ah spannend, het avontuur gaat bijna beginnen

• 03 Februari 2018 - 13:09

Therese Smeets:

Anton en Marijke wens jullie de "reis van je leven". Kijk uit naar jullie verhalen warme groet Therese

• 03 Februari 2018 - 14:55

Marjan Oosterhof:

Heel veel plezier en geniet ervan!

• 03 Februari 2018 - 16:21

Renate:

Heel veel plezier en veel nieuwe indrukken en pas goed op jezelf.
    Renate

• 04 Februari 2018 - 10:01

Gonnie:

Goede reis, wat zullen jullie nu al genieten. We gaan jullie volgen, veel plezier!

• 04 Februari 2018 - 10:01

Jan Beens:

Leuk dat jullie op m'n verjaardag vertrekken!
    We wensen jullie een goeie reis en veel avonturen. (Niet zo als wat de Chinezen daarmee bedoelen).

• 04 Februari 2018 - 21:48

Jitske:

Inmiddels in Parijs, waarschijnlijk? Nog heel wat uurtjes in het vliegtuig, en dan kan het avontuur en genieten beginnen. Goede reis!

• 05 Februari 2018 - 08:51

Els Van Der Pol:

Ontdekken, genieten, ervaren, vol nieuwe indrukken verder reizen. Benieuwd naar jullie belevenissen! Jan & Els

• 08 Februari 2018 - 21:21

Helmi:

Veel plezier en geniet ervan!.