Poging voor foto's - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Anton en Marijke Visser/Vellekoop - WaarBenJij.nu Poging voor foto's - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Anton en Marijke Visser/Vellekoop - WaarBenJij.nu

Poging voor foto's

Blijf op de hoogte en volg Anton en Marijke

11 Februari 2018 | Chili, Santiago de Chile

We zitten nu op de luchthaven van Santiago en hebben WiFi en tijd. Dus mogelijk volgen er nu foto's.

Hieronder het uitzicht vanuit ons slaapverblijf.

• 11 Februari 2018 - 17:43

Saskia:

Gelukt! En zelfs esn filmpje! Leuk hoor en is de was al droog? Goede reis verder

• 11 Februari 2018 - 21:35

Patries:

Leuk om te zien! Veel plezier nog ben benieuwd naar het volgende verslag. Veel groeten!

• 13 Februari 2018 - 18:23

Wilma:

Prachtige landschappen :))
    Is dat smog boven Santiago?
    hgr.Wilma

• 13 Februari 2018 - 18:34

Jan & Els:

Ongelooflijk wat een bijzondere omgeving! Dank jullie!

• 13 Februari 2018 - 21:41

Kees Wulffraat:

Dacht dat jullie gingen wandelen maar kijk zo de kofferbak in van een middenklasser die in Castricum niet zou misstaan. Afijn een rugzak van 19 kilo op je oude dag;-) maar wel een mooi omgeving. Heb het goed samen.

• 13 Februari 2018 - 21:41

Kees Wulffraat:

• 14 Februari 2018 - 10:05

Alex En Babette:

Anton en Marijke. Wat een mooie omgeving!!! Prachtige foto’s !

• 16 Februari 2018 - 10:22

Loekie:

Wat een ruig landschap. En dat filmpje, is dat de wereldstad Santiago?? Wel een afwisselende reis , wat een voorrecht om dit zo samen te kunnen doen. Een nieuwe fase, kinderen de deur uit en weer terug bij twee.

• 26 Februari 2018 - 12:27

Anita De Haan:

Jeetje wat zitten jullie in een compleet andere en prachtige wereld.
    Dat jullie genieten is wel duidelijk.
    Ga zo door dan knap ik jouw werk wel op, Marijke. Ha ha.

Anton en Marijke

Marijke werkt bij de GGZ in Noord-Holland Noord, Anton is al zo'n 5 jaar gestopt bij de ING en is tegenwoordig filmmaker. Onze dochter woont dit schooljaar in Ecuador. We maken van de gelegenheid gebruik om haar te gaan opzoeken.

Actief sinds 08 Jan. 2018